14 Oct 2014


CLASSROOM PHRASES















- Can you help me?.................................. Me pots ajudar?

- I don't understand................................. No ho entenc

- What did you say?................................. Què has dit?

- Can you repeat, please?..........................Ho pots repetir, per favor?

- How do you say "ordinador" in English?...Com es diu ordinador en anglès?

- How do you spell cat?..............................Com s'escriu moix?

- How do you pronounce this word?...........Com es pronuncia aquesta                                                                             paraula?

- What does this word mean?.....................Què vol dir aquesta paraula?

- Is this correct?........................................Està bé?

- I don't remember.....................................No m'enrecord.

- I don't know............................................No ho se

- Can I go to the toilet?..............................Puc anar al bany?

- Can I drink?.............................................Puc beure?

- I can't see................................................No hi veig.

- Can I sit next to Laura, please?................Puc seure devora na Laura, per                                                                        favor?

- Can I sit on the floor?..............................Puc seure enterra?

- I forgot my books at home......................M'he deixat els llibres a casa.

- I haven't done my homework..................No he fet els deures.

- I haven't got a red pen............................No tenc un boli vermell.

- Can I sharpen my pencil?........................Puc fer punta al llapis?

- Can I borrow a pencil, please?.................Puc demanar un llapis, per                                                                             favor?

- Can you lend me a rubber, please?..........Me pots deixar una goma, per                                                                           favor?

- Can I get my notebook?..........................Puc agafar el meu quadern?



- Can I leave my book on the shelf, please?...Puc deixar el llibre a l'estant,                                                                           per favor?

- Please, speak more slowly........................Per favor, xerra més poc a poc.

- Can you speak more loudly?.....................Pots xerrar més fort?

- What page are we on?..............................A quina plana som?

- I don't feel well........................................No me trob bé.

- I've got a headache.................................Tenc mal de cap.

- I've got a stomachache............................Tenc mal de panxa.

- Toni is bothering me................................En Toni me molesta.





0 comments:

Post a Comment